Handelsbetingelser
Handelsbetingelser for BedreHusogHave.dk:
Almindelige vilkår og regler
Priser:
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.
Du har mulighed for at betale med følgende kort:
Visa/Dankort – Mastercard – Visa Electron
Forsendelse, Levering & Aftaleindgåelse:
Levering sker med GLS eller Post Danmark. Aftaleindgåelse foretages på dansk. Forsendelser under 99 kr. inkl. moms betales af køber og er på kr. 19 kr.
Vi leverer til hele Danmark. Vi sender ikke til Grønland, og Færøerne.
Betaling:
Så snart vi har modtaget din bestilling via internettet, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordrenummer. Faktura vil blive sendt på mail efter varen er afsendt. Den gælder som din kvittering og garantibevis.
Du kan vælge at betale med bankoverførsel, vi sender dine varer når der er betalt. Så snart vi har modtaget din bestilling via internettet, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordre-nummer. Kontonummer til betaling vil fremgå af ordrebekræftelsen, jo hurtigere du overfører penge, jo før får du dine varer. Du vil også modtage en faktura på mail. Den gælder som din kvittering og garantibevis.
Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til kontakt@bedrehusoghave.dk
Fortrydelsesret:
Du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er leveret. Du kan fortryde et køb ved enten at nægtemodtagelse af varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen til BedreHusogHave.dk.
Returnerer du varen, skal den for egen regning sendes tilbage til følgende adresse:
BedreHusogHave
ved Christian Rasmussen
Tyrolsgade 11, 2 sal tv.
2300 København S.
Senest den 14. dag efter modtagelsen.
Når du sender varen tilbage, skal den være i samme stand, som da du modtog den. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen.
Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage, så snart vi har modtaget varen retur og haft lejlighed til at undersøge den.
Pengene vil blive indsat på din konto.
Reklamationsbehandling:
Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til nedenstående adresse eller telefonnummer. Klager over fejl ved varen skal ske inden rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt.
To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.
Når bedrehusoghave.dk modtager en klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt. bedrehusoghave.dk vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag. Varen tilbagesendes til bedrehusoghave.dk på købers regning, efter fejlen er rettet sendes varen til kunden igen på bedrehusoghave.dk’s regning.
Bemærk at bedrehusoghave.dk skal kontaktes inden returnering.
Bankoplysninger:
Reg. nr.: 3565
Konto nr.: 3565349155
Bank: Den Danske Bank
Returadresse:
OBS: Husk at sende en email til kontakt@bedrehusoghave.dk med ordrenummer, samt om det skal byttes eller retur.
BedreHusogHave.dk
ejes af Reform Group
Tyrolsgade 11, 2 sal tv.
2300 København S.
Danmark
Kontor:
BedreHusogHave.dk
Sindshvilevej 19
2000 Frederiksberg
Danmark
Email: kontakt@bedrehusoghave.dk
CVR nr.: 32485529